Thursday, August 06, 2009

Air Free


Tgh tggu turn order makanan kat mc.d :


Aku: nak mkn pe wei.. big mac je la ek

Arm: aku xmau mkn r.. aku dah kenyang.. air je kot

Aku: btul ni.. burger xnak ke.. uat pe ko follow aku kalo xnak mkn

Arm: xkan nak pakse aku penuhkan perut kot.. lu blanja aku air jek

Aku: ok r kalo cam tu.. aku amik 1 set je r..

Tengah makan:

Arm: wei, asl air ade 1 je ni.. asl ko x order utk aku..

Aku: kongsi sudeh

Arm: uish.. kate nak blanja aku td.. sengal r ko ni

Aku: ko tggu sini.. make sure ko x mkn burger aku.. aku beli air jap

Arm: aku nak air je la.. bukan nye nak makan

(sampai je kat kaunter, aku bg alasan cawan aku bocor.. aku pun mntk cup bru.. dpt cup bru aku pun blk kat meja..)

Aku: Nah cup ko.. ko pg kat kaunter then ko isi air ape yg ko nak

Arm: siot.. aku ingat ko beli air len.. sengal r ko

Aku: xkan aku nak beli air je kot.. sengal r ko ni.. agak2 r..

(Arm pun g kaunter ckp nak refill air.. then dpt r 1 air percuma...)


No comments: