Tuesday, August 11, 2009

aku kene kan minah amik order (2)

As usual, lepak kedai tu makan.. this time aku dtg ber 3.. odw dia dtg, aku dah ready nak kene kan dia.. haha (devil face).. muke minah ni still bengang lagi dengan kisah lepas.. mungkin kisah lepas jd sejarah hitam hidup dia kot.. kali ni 3 org mamat macho kene kan dia

Minah order: Selamat tgh hr.. nak makan ape ek

Aku: ade list makanan yg ade jual kat sini x..

Minah order: ade.. jap eh

(dia pun g meja sblh amik.. dia pass kat aku.. muke dia mase ni agak bengang sbb hr tu)

Aku: erm.. ikan masak steam asam ni msk cam ne ek

Minah order: Cam bese la.. blah... blah... blah..

Kwn 1: ikan ape ek yg ade

Minah order: siakap, talapia, merah, kerapu

Aku: ikan tu bela ke beli

Minah order: beli la.. xkan bela.. (muka masam)

Kwn 2: org yg jual ikan tu bg mkn pe kat ikan ni..

Minah order: mane la saya tau.. nak order ke x ni (nada marah)

Kwn 1: eh marah plak.. relaks la.. ikan ni sape masak.. awak ke

Minah order: sowy, i hav no time nak cter smua tu.. (muke merah)

Aku: oit.. speaking mat salleh.. Hihi marah ke

Kwn 1: aik.. jgn la mrh.. nnti cepat tua 

(3-3 gelak.. minah yg bengang tu still diam jek kawal marah dia)
 

Aku: Ok la dek.. 3 nasi kosong, ikan masak steam asam, sayur asparagus 3 org makan

Minah order: ade lg ke nak pesan

Kwn 2: erm.. ape lg yg best

Kwn 1: dah la wei.. muke dia dah merah kot.. hahahahaha

Minah order: ok.. nnti kte org hntr..

(akhir nye brjaya kene kan minah tu.. hahahahahahahaha..)

No comments: