Saturday, August 15, 2009

aku kene kan minah amik order (3)

kali ni aku dtg sorg.. smpi je kat kedai tu minah tu dah mula jeling2.. hahaha(hati aku gelak).. minah tu duk jek kat kaunter byr.. dia x dtg amik order kali ni.. mgkin dia bengang ngan aku kot.. dia suh sorg mamat keje kat situ amik pesanan aku.. mamat tu pun dtg la kat aku..

Mamat order: Makan pe bang?

Aku: Nasi goreng daging masak pedas dek... pedas sikit..

Mamat order: Air?

Aku: Air tembikai laici..

Mamat order: ade pape lg nak order?

Aku: telur dadar 1.. tu jek kot.. kalo ade nnti saya pggl..

Mamat tu pun blah dr meja aku.. minah kat kaunter tu pndg badi kat aku.. aku biar jek.. tau je la kalo dah bengang, smua bnde jd x kene..

kali ni x rmi org mcm bese aku dtg.. angin sejuk mmbuat kan aku rse lapar.. tggu mknn x smpi2.. ntah2 minah tu tgh jampi2 kot.. hahaha.. 13 minit pas mamat tu amik order, dia dtg blk hntr mknn.. aku pun uat muke steady mcm xde pape.. pastu aku mkn la dgn sopan nye.. hahahaha..

habes jek mkn aku pun g kaunter.. minah tu still duk situ.. aku pun g la byr ngan dia..

Minah kaunter: mkn ape yek td?

Aku: erm x ingat la.. ape ek?

Minah kaunter: aik.. mkn pun leh x ingat ke?

Aku: aik.. awak kan salin td.. ape la..  

Minah kaunter: mmg la ade.. tp saye nak confirm kan.. nnti slh awak mrh lak

Aku: oh cam tu ke.. erm xpe la.. cam tu awak cube la teke saye makan ape? hahahahaha

Minah kaunter: ish.. muke bengang

Aku: hahaha.. marah ke..

Minah kaunter: .... (sepi tnpa kate)

aku pun byr la.. haha.. yeye oo je dia nak elak dr aku tp kene jugak.. mmg malang la nseb dia bler aku n the geng dtg.. then aku pun chaw dr kedai tu

b4 blk tu aku mntk maaf la ngan dia.. dia kate it ok.. haha..

No comments: