Monday, October 05, 2009

kesengalan memberku

malam raye kedua, mmbr aku dtg umah.. lame x jmpe since kuar matrix.. sbb kan trlalu pnjg bercrita, dia tido umah aku.. pg tu, after sarapan dia pun blah.. x smpi 5 minit trun bawah, dia naek blk:

Sham: JUMP, tlg aku.. kete aku hilang..

Aku: ko biar benar.. dah check ke??

Sham: btul la.. xkan aku nak tipu..

Aku: ko letak mane semalam??

Sham: aku letak kat tepi blok.. tp dah xde..

Aku: ko biar benar?? xkan leh hlg kot.. ni kan quaters polis.. mane leh masuk suke hati

Sham: mane la aku tau.. kalo nak hlg, x kira tempat

Aku: so cam ne?? jom uat report

Aku pun capai kunci kete n trus g kat parking.. trkejut aku bler nmpk kete bapak mmbr aku ade kat tepi blok.. tanpa pikir panjang aku hempok mmbr aku..

Aku: oit sengal.. tu bukan kete bapak ko ke??

Sham: aik, cam ne lak ade kat sini..

Aku: mane la aku tau.. ntah2 ko dtg smlm naek kete bapak ko

Sham: oh haah.. btul la.. kete aku kat bengkel.. lupe r beb

Aku: cam {!&#!

Sham: sory r beb.. aku x ngat r..

Aku: $!#| lu..

kalo tgh mamai tu, smua bnde jd x kene.. sengal nye member.. mmg xleh blah..

No comments: